vrijdag 26 juni 2015

Nieuw leven, nieuwe hobby

Als je in deze blog wat naar beneden scrollt, kom je niet alleen in een ver verleden terecht, maar ook in mijn 'vorige' hobby (lees: 'ooit als ik tijd heb' doe ik hier mee verder). Twe ekindjes op 17 maanden, de eigen zaak van mijn man en een nieuw huis hebben een stokje tussen mij en mijn kaartjes gestoken. Maar gelukkig sluimerde er nog een andere hobby in mij; naaien. Ooit, in een nog verder verleden begon ik enthousiast met naaien. Maar ik vond niet echt stofjes naar mijn zin en de dingen die ik maakte waren nu ook weer niet zoooo mooi. Terug naar af (=kaartjes) dus.

Maar de zelfde kleintjes die mij en mijn kaartjes wegen deden scheiden, hebben me terug naar het naaien gebracht. Kinderstofjes vind je (ondertussen) namelijk wel in overvloed, en passen doe je in de winkel ook niet voor die kleintjes. Een schoon A-lijn jurkje werkt altijd ;). Tijs heb ik nog altijd niet echt, gelukkig kan ik veel bedenken, en kunnen de meer kundige handen van mama meer uitvoeren ;). Dus vandaar de kleine ommedraai (en zondervoorgeschiedenis - de bizarre naamskeuze) van deze blog.

En dan nu de echte reden waarvoor deze blog terug nieuw leven is ingeblazen: de ishi contest!
SO, without futher ado, onze ISHI!


Ik heb wat moeite met de verhoudingen van de ishi met kort mouwen. Om een of andere reden ligt hij me meer met lange mouwen. Maar deze wedstrijd liep af midden zomer, dus hoopten we op mooi weer en gingen de mouwen er gewoon af.


Ik hoefde maar  keer te tonen dat die mooie gouden vlakken eigenlijk zakken waren, of onze meid haar oogjes begonnen al te fonkelen. 'Mag ik daar zand in steken ;)?'





 Na er een halve zandbak en boeketje bloemetjes in te hebben verzameld, werd hij ook uitgetst en goedgekeurd op 'speelproof'


Conclusie: daar gaan er nog van volgen! Wie weet ooit met korte mouwtjes ;)

5 opmerkingen: